Alla inlägg den 30 januari 2013

Av emmeli cornetto - 30 januari 2013 19:46

hej bloggen! nu ska jag visa er mina kaniner!  




detta är min en kanin Stoffe! han är en liten lat men busig hermelinkanin! Stoffe är 5år gammal nu! han har hopptävlat i medelsvår (krok) men nu eftersom Stoffe är rätt gammal så tävlar vi inte längre men vi tränar 5dagar i veckan! bara för nöjetsskull! och för han ska hålla sig i form!








  dethär är min lillasysters kanin,men vi delar lite på henne efter som hon inte vill tahand om henne hela tiden! den här lilla tjejen heter Mini en pigg och busig kanin som älskar att hoppa! Mini är en hermelin kanin på 2år. hon har inte tävlat ennu men i vår så ska hon det!






  detta är min ena kanin Star! han är 8månader så jag köpte honom för typ 3väckor sedan!:) han ska hopptävla i vår!;)




som ni kanske vet så har jag haft mkt mer kaniner men vissa var gammla och dog avålder!

och vissa har jag bara inte kvar!

aja herå måste fixa lite grejor till imorgon!♥ 

Av emmeli cornetto - 30 januari 2013 08:20

Hej! Alla som läser är det ens någon som läser fortfarande??AjA nu är jag tillbaka!yeyNu kmr min blogg mest handla om mitt liv skolan mina kaninerOsv.Aka men är iskolan nu booooooring!!Bloggar mer sen när jag kmr hem! Herå!!:)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards