Alla inlägg under maj 2012

Av emmeli cornetto - 30 maj 2012 19:50

hej red molle idag! eller det har jag ju gjort alla andra dar typ bara att jag inte har orkat skriva det heheheheheh...

om typ 1 väcka så är han helt min åh vad jag längtar!!!!      titta vad fint jag ritar heheheheh!

Av emmeli cornetto - 30 maj 2012 19:44

hej jag hadde tängt att göra om min blogg lite!

jag skulle vilja ha en nu färg azzå grön vem vill ha det? INTE JAG!!!!!    

jag skulle vilja ha lite namn förslag.

och hur ska utseendet se ut?

skriv i kommentaren snälla!

ps. INTE GRÖN!   ta inte illa upp gröna färgen.

Av emmeli cornetto - 30 maj 2012 19:34

nej är sjuk har fått penselin. men iallafall jag och några tjejer i min klass gör en dans   

och idag är det onsdag och imorgon alltså torsdag så ska vi visa upp dansen för hela skolan!

jag är ju lite bättre så kanske kommer hommas det :)

oh juste har utväcklingssamtal imorgon!

hoppas det går bra! skriver sen hur det gick

puss puss!

Av emmeli cornetto - 25 maj 2012 19:52

hej vi fick ta missan för murre var ute någonstans.

men missan värkade älska djurdagen!

och sen har det hänt en kul grej jag har blivit vänn med en underbar person! som heter nej juste jag får inte nämna hennes namn!! men jag har skrivit hennes namn på min blogg förut!

nu ska jag nog gå ut med kaninerna puss   

Av emmeli cornetto - 25 maj 2012 07:13

hej alla ni som läser! idag är det fredag som ni kanske såg i rubriken.

aja men idag så är det djurens dag i skolan! och jag ska ta med mig min ena katt murre och han är ute katt och han var inte inne när jag vaknade! så jag gick ut och letade efter honom för om man ropar på honom så brukar han komma men det gjorde han inte! jag var ute och letade efter honom ganska länge...

så om han inte kommer in innom 1 timme så kan han inte följa med mig till skolan!!!!!!!!!

så då tängte jag ta med mig min andra katt men henne hittade jag inte heller!!!

så om jag inte ser dom på 1 timme så får jag ta med mig en kanin och jag vill inte för stoffe  (en kanin)

han är jätte snäll mot barn men han är så gammal så jag vet inte.....

lollo är agresiv mot små barn.

mini är dräktig!

bruno är för rädd för mycket folk!

men nu komm mamma och hon försöker få in murre! hoppas vi hittar honom!!!

?

Av emmeli cornetto - 21 maj 2012 09:26

varför tycker en person att min blogg är piss?

om du så tycker de sluta att läsa den da!!!!!!!!

så snälla lägg ner allt du ljuger om...

ps. nu kan du inte bli sur på mig för jag nämner inte ditt namn!!!!

och du kan fan sluta skriva skit om min blogg!

om du kommenterara detta inlägg så tittar ju du på min blogg!

så sluta titta på den om du har problem med den!!!!   

Av emmeli cornetto - 21 maj 2012 09:23

heej nu sitter jag med min syrra ida! vi ska vara själva hema i 8 timmar!

känns bra...

ne nu ska nog jag och ida gå ut och pyssla om kaninerna! så hejdå!

Av emmeli cornetto - 20 maj 2012 20:34

bra jag slutar skriva ditt namn! jag slutar smsa med dig och prata med dig! jag lägger ner allt så förlåt!

jag vill inte vara osams med dig men efter som jag inte får skriva ditt namn så okej!

jag antar att du aldrig förlåter mig men jag äch jag ska nog inte siga till dig vad jag tycker för du blir du ju bara sur!     

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards